Indul a mókuskerék? Vége a nyárnak? Sebaj! A szórakozást, kikapcsolódást még mindig megtalálod itt! 75 perces élő szabadulós játék 2-6 fő részére a "Törd a fejed!" szabadulós játék pályáin!
A nyári szünetnek vége, az iskola elkezdődött - itt az ősz. Sokan csalódottak ilyenkor, úgy gondolják, a szórakozás elérhetetlenebb lett. Pedig nem így van! A Törd a fejednél egész évben elérhetők nagyszerű logikai, ügyességi feladatokkal teli pályák, ahol megtudhatod, mennyire vagytok leleményesek, milyen jó a csapatmunka, és mennyire jó buli együtt teljesíteni egy kihívást!
Logikai fejtörők, rejtvények megoldásával kell egyre közelebb jutnod a célodhoz. Kódok, zárak, lakatok állják utadat és elrejtett tárgyakat kell megtalálnod utad során. Mindezt látványelemekkel, fény- és hangtechnikával lesz még izgalmasabbá.
Jöhettek akár szülinapot, névnapot, évfordulót, legény- illetve leánybúcsút, vagy más egyéb alkalmat is ünnepelni.
Kérd meg a párod kezét nálunk! Gondold csak át, mennyire változatossá teheti ezt a felemelő érzést egy dzsungelkörnyezet. Ötleteket a Törd a fejed munkatársai is szívesen adnak, de szívesen fogadnak egyedi elképzeléseket is, írd meg nekünk.
Az ideális csapat 4-5 főből áll. De jöhettek ketten, vagy 6-7 fő is. Jöhetsz osztálytársaiddal, a családoddal, barátokkal, kollégákkal, nálunk a jókedv a fontos! Akár versenyszerűen is játszhattok, menjen be a két csapat egy időben egy-egy pályára. Vajon ki teljesíti előbb a küldetést?
A két játék, amely közül választhatsz:
"Az örök élet köve nyomában"
Egy titok lappang a dzsungel mélyén... Dr. X professzor és csapata sok évvel ezelőtt útra kelt, hogy megtalálja az örök élet kövét, amit régóta rengeteg hiedelem és mítosz ölel körül. Ugyan többen indultak, de egyedül ő nem tért vissza az expedícióról. Hogy hová tűnt, a mai napig nem tudja senki.
Vajon mi történhetett vele? Megtalálta egyáltalán, amit keresett? Talán társai tettek vele valamit? Sokan próbálták már megfejteni a rejtélyt, de eddig még senki sem járt sikerrel. Neked sikerülni fog? Bár a válasz nem egyszerű, de az esélyt megadhatod magadnak!
"A szökés" (az előzetesből)
Az 1800-1900-as évek világába csöppensz. Rab leszel 75 percen keresztül, és nem elég a rácsok mögül kijutnod, még a seriff irodájában is sok lesz a tennivalód. Rá kell jönnöd a szökés titkára. A játék nem egyszerű és a megfejtés két szálon fut. De ha ügyesen követed a nyomokat, akkor nagy az esélye, hogy kijutsz.
Korábban már két fogoly megpróbálta. Ezek veszélyes bűnözők voltak, agyafúrtak, ezért nekik sikerült! Vajon neked menni fog? Segítségül nyomokat, rejtélyeket hagytak hátra maguk után. De nagy szükséged lesz az ügyességedre, eszességedre, fantáziádra!
A kérdés csak az: Vajon kattan a bilincs a kezeden, vagy sikerül megszöknöd a seriff "karmai" közül?
Ha sikeresen teljesítette a csapat a küldetést, akkor egy kis meglepetés is várja.
Tetszik? Ajánld ismerőseidnek is!